Skład Kapituły 2022

PIOTR BUCKI

Od 20 lat uczy ludzi projektować komunikację w różnych wymiarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej i neuronaukach. Sprawdza teorie w praktyce pracują z firmami w Australii, Austrii, Słowenii, Chile, Mołdawii, Włoszech i Polsce. Napisał kilka książek, „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Złap równowagę” i „Viral”, „Prezentacje. Po prostu!” oraz anglojęzyczną „Life’s a pitch and then you die”. Przetłumaczył też 12 książek z zakresu poradnictwa i psychoterapii. Współpracował z Malemanem, Charakterami, Dolce Vita i Mother Mag.

Jego wystąpienie na TEDx SGH obejrzano w sieci ponad 220 tysięcy razy. Od ponad 10 lat współpracuje z WSB, gdzie projektuje kierunki i wykłada, głównie w obszarze brandingu, marketingu i komunikacji. Wykładaa też na Uniwersytecie SWPS, SGH i AGH.

Szkoli m.in. w Objectivity, Allegro, Dynatrace, Santanderze, Nordea IT. Współpracuje z Europejską Agencją Kosmiczną i GNSSA, gdzie współtworzę programy szkoleniowe dla startupów i konsultantów.

„Gdy księgowa zapytała mnie o kod wykonywanego zawodu, bez wahania powiedziałem – nauczyciel. Uczę chętnych, jak lepiej komunikować, prezentować, pracować i poprawiać swój świat. Uczę na swoich zasadach”
Architekt, który woli projektować zdania niż budynki. Aktor, który zrezygnował ze sceny teatralnej na rzecz sal szkoleniowych i konferencyjnych. Psycholog, który ciągle zadaje sobie pytanie Skąd wiem, to co wiem. Facet, który chce zostawić ten świat lepszym i mądrzejszym, niż go zastał.

NATALIA SUSKA

Dyrektor Zarządzająca w firmie NEUROHM, doświadczona badaczka i psycholog. Od 14 lat współpracuje z największymi markami w Polsce i na świecie w zakresie badań neuromarketingowych.

AGNIESZKA GNIOTEK

Historyk i krytyk oraz właścicielka Xanadu Galerii i Domu Aukcyjnego, gdzie prezentowane i oferowane są dział sztuki współczesnej, fotografia i design. Zajmuje się sprzedażą produktów i usług premium oraz luksusowych, a także budową i marketingiem kolekcji prywatnych oraz firmowych.

Od 25 lat związana zawodowo ze sztuką, od 15 lat z rynkiem sztuki.
Pomaga swoim klientom – miłośnikom sztuki, kolekcjonerom, inwestorom – dobrać najlepsze dzieło sztuki do ich indywidualnych potrzeb.

Prowadzi konsultacje i szkolenia z zakresu marketingu i sprzedaży produktów premium, budowy marki osobistej eksperta i content marketingu skierowane przede wszystkim do MŚP.

Laureatka Lady Business Award 2021 w kategorii Wsparcie. Finalistka konferencji Sales Angels 2021, wyłoniona jako laureatka z grona członków społeczność ludzi sprzedaży. Ostatnio można jej posłuchać w podcastach Marka Jankowskiego „Mała Wielka Firma” oraz Rafała Hampela „Spokojnie o wnętrzach”. Obecnie realizuje zdjęcia do programu telewizyjnego „Łowcy Skarbów”, w którym jako ekspert rynku sztuki omawia dzieła sztuki i obiekty artystyczne oraz pomaga je wycenić. Emisja programu zaplanowana jest na wrzesień 2022.

SYLWIA CISZEWSKA

Prokurentka i Dyrektor Zarządzająca marki CAL prawdziwe drzwi. Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych, m.in. Master of Business Administration (MBA) na Danube University w Austrii.
Zarządzając od 2016 r. marką CAL wprowadziła tę doświadczoną i uznaną firmę rodzinną na kolejny poziom komunikacji z Klientami, budując wyjątkowy w branży marketing, a jednocześnie zapewniając rozwój technologiczny wytwarzanych produktów. Troska o pracownika, która znalazła swoje odzwierciedlenie w otrzymanym w 2021 r. certyfikacie „Pracodawca z sercem”, pozwala odpowiedzialnie realizować marzenia Klientów (nagroda konsumenta 2021 w kategorii „Drzwi zewnętrzne” oraz „Drzwi antywłamaniowe”).

Osobiście angażuje się w CSR firmy, zarówno sadząc drzewa w akcji „Drzewo za drzwi”, jak też prowadząc koncerty charytatywne („CALa pomoc dla Bajki”).

Przez 2 lata prowadziła, jako wolontariuszka, fundację Daj Mi Skrzydła, opiekującą się głównie cierpiącymi na nieuleczalną chorobę SLA.

W 2021 roku założyła pierwszą (i jak dotąd jedyną) w Suwałkach grupę edukacji alternatywnej EduEkipa – baza przygody, gdzie dzieci mogą razem realizować obowiązek nauki poza szkołą, która została uznana przez internautów za najlepszą inicjatywę lokalną w Podlaskiem w 2021 r.

Jest członkinią Lady Business Club, laureatką nagrody Kobiety Stolarki, Mistrzynią LinkedIn wg ekspertek i ekspertów Forbes Women.

MAGDALENA KWIATKIEWICZ

Współzałożycielka firmy YES Biżuteria, którą prowadzi z mężem i bratem, a teraz również z synem, od ponad 40 lat.
Miłośniczka, a zarazem wytrawna znawczyni polskiego designu. Obecnie jest właścicielką największej w Polsce, bo liczącej ponad 1 600 obiektów, prywatnej kolekcji biżuterii współczesnej oraz etnicznej przywożonej z wypraw. Wewnętrzną potrzebę promocji polskiej sztuki złotniczej realizuje ponadto na gruncie powołanej do życia 24 lata temu Galerii YES znajdującej się na poznańskiej starówce. – Mój świat zawsze wypełniała biżuteria, zarówno w kontekście życia zawodowego, jak i wielkiej pasji do piękna i designu. Uwielbiam biżuterię etniczną, którą przywożę z najdalszych zakątków świata i którą wzbogacam swoją kolekcję, i ona cieszy mnie szczególnie – mówi Maria Magdalena Kwiatkiewicz. – Jeszcze większą satysfakcję czuję, kolekcjonując biżuterię współczesną, szczególnie tę unikatową, która niejednokrotnie wyznacza nowe kierunki w projektowaniu i złotnictwie w ogóle – dodaje.

Jej dwie wielkie pasje – podróżowanie i fotografowanie, z roku na rok stają się coraz silniejsze. Wędrując do najdalszych zakątków świata z aparatem w dłoni, wyrusza na spotkanie z ludźmi, bo to oni są dla niej najważniejsi – zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Fascynują ją tzw. zwykli ludzie, których wyjątkowość zapamiętuje dzięki fotografiom i emocjom. Pejzaże i egzotyczne krajobrazy zachwycają, ale są wyłącznie tłem to tego, co najważniejsze – nawiązywanych relacji, poznawanych obyczajów i wyzwań dnia codziennego spotykanych na krańcach świata rodzin. Właśnie ludzie w kontekście ich najbliższego otoczenia sytuuje w centrum uwagi cykli fotograficznych, których ma na koncie już kilkadziesiąt i którymi z wielką przyjemnością dzieli się od dziesięciu ponad lat z instytucjami kultury i sztuki, najchętniej organizując wystawy w tkance miejsckiej – na ulicach. Zależy jej bowiem na najszerszym dostępie do wiedzy i pierwiastku dobra, który stara się przywozić z każdej wyprawy.

PIOTR ZIELIŃSKI

Dziennikarz z kilkunastoletnim doświadczeniem, absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polskiej Szkoły Reportażu. Autor list i rankingów magazynu „Forbes Women”. Przez wiele lat związany z telewizją TVN i programem Dzień dobry TVN, w którym jako wydawca zajmował się tematami społecznymi. Jego artykuły, wywiady i reportaże publikowały takie media jak „Gazeta Wyborcza”, „Newsweek Polska”, „Press”, Onet.pl, WP.pl. W latach 2020-2021 współpracował z Google News Lab szkoląc dziennikarzy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej z takiej tematyki jak fact-checking, czy dziennikarstwo danych. Właściciel agencji doradztwa medialnego MediaLeaders.