Wieczór Lady Business Awards to uroczyste podsumowanie 6 Edycji Plebiscytu Lady Business Awards organizowanego przez Fundację LBC.
W tym roku nagrodzimy:
– 2 Laureatki w Kategorii Wsparcie i Inspiracja wybrane przez członkinie społeczności LBC na podstawie ankiety.
– 3 Laureatki w Kategorii Przedsiębiorcza Kobieta to TY wyłonione przez Kapitułę, w której zasiadają się ludzie ze świata biznesu i mediów.
W tym uroczystym Wieczorze udział wezmą m.in. członkinie Lady Business Club z całej Polski, polscy przedsiębiorcy, goście specjalni LBC oraz przedstawiciele mediów i partnerów.

W PROGRAMIE WIECZORU MIĘDZY INNYMI
-
Dawka inspiracji i konkretnej wiedzy: więcej informacji wkrótce;-)
-
Podsumowanie Plebiscytu i uroczyste ogłoszenie wyników Lady Business Awards 2022
-
Wystawa „Smak kobiecości” przygotowana Agnieszkę Gniotek z Galerii Xanadu
-
Wykwintny poczęstunek i wino przygotowane specjalnie na ten wyjątkowy wieczór
-
Cenne upominki od naszych sponsorów i partnerów
-
Wspaniała atmosfera i wieczór pełen pozytywnych emocji
-
Możliwość poznania odważnych i wspaniałych kobiet biznesu
-
Szansa na przedstawienie Twojej marki wśród potencjalnych klientów
18/11/2022
19:00 – 22:00
Hotel Airport Okęcie
Warszawa
ul. Komitetu Obrony Robotników 24

AGENDA
18:30 – rejestracja uczestników,
19:00 – rozpoczęcie Wieczoru LBA, wystąpienie założycielki Lady Business Club i Prezes Fundacji LBC
19:30 – 20:15 Wystąpienie Janiny Bąk, autorki bloga i firmy JaninaDaily.com – „Nie bądź bezkręgowcem biznesu! O tym, dlaczego warto posiadać kręgosłup (moralny).”
20:15 – 21:30 – wręczenie Statuetek dla Laureatek 6 Edycji Plebiscytu Lady Business Awards
21:30 zakończenie części oficjalnej i zaproszenie na poczęstunek
KONTAKTY
W wieczorze udział weźmie ok 150 kobiet biznesu z całej Polski, przedstawiciele mediów i partnerów oraz członkinie Lady Business Club
PROMOCJA
To doskonała możliwość prezentacji Ciebie i Twojej firmy oraz nawiązania wartościowych kontaktów biznesowych
ATMOSFERA
Ten wieczór na długo zapadnie w Twojej pamięci. Zapewniamy fantastyczne wystąpienia i wiele pozytywnych momentów.
W TRAKCIE WIECZORU WYSTĄPI

JANINA BĄK – od siedmiu lat komendantka komedii w JaninaDaily.com. Panga biznesu w firmie Janina Daily spółka z żadną odpowiedzialnością. Steven Spielberg statystyki na kanale YT „Statystycznie rzecz biorąc”.
Posiada następujące osiągnięcia życiowe:
- Jej książka „Statystycznie rzecz biorąc. Czyli ile trzeba zjeść czekolady, żeby zdobyć Nobla” (KUP JĄ!!!) w rok sprzedała się w liczbie 120 000 egzemplarzy i przebiła w topce Empiku wszystkie części sagi erotycznej Blanki Lipińskiej, co technicznie rzecz biorąc czyni z niej Blankę Lipińską statystyki.
- Nagrania z wykładu o statystyce, który wygłosiła na TEDx Koszalin i TEDx Katowice, mają ponad 110 000 wyświetleń każde. To pierwsze było przez moment popularniejsze niż wideo Zenka Martyniuka
- Oprócz Polski, występowała również w Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii, i wszędzie strasznie śmiano się z jej żartów o odchyleniu standardowym.
- Wyplotła kiedyś koszyków z kabanosów na FB Lajwie, a 85000 osób to obejrzało, co jest ostateczną odpowiedzią na pytanie jej mamy: „Janina, a co ty będziesz robić po tym doktoracie?”
Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Lubi uczyć ludzi, że ze statystyką można i należy się zaprzyjaźnić.
WYSTAWA WIECZORU "Smak kobiecości"
Wystawa „Smak kobiecości” malarstwa przygotowana przez Xanadu Galerię i Dom Aukcyjny jest pokazem prac artystek, których prace znajdują się na stałe w kolekcji Xanadu. Galeria wspiera rozwój ich karier i promuje twórczość. Dzieła autorek stale są prezentowane w siedzibie galerii i rekomendowane kolekcjonerom i miłośnikom sztuki w licznych publikacjach.
Prace prof. Ewy Zawadzkiej, Magdaleny Cybulskiej, Agaty Czeremuszkin-Chrut, Agaty Rościechy, Izy Staręgi, Joanny Pałys, Aleksandry Modzelewskiej i Aliny Dorady-Krawczyk, pokazują różne aspekty kobiecej twórczości. Znajdziemy na wystawie zarówno malarstwo abstrakcyjne, jak i figuratywne. Będzie to różnorodna emanacja tematów od portretu i architektury w malarstwie, poprzez symbolizm kobiecy, op-art i abstrakcję geometryczną oraz biologiczną.
„Smak kobiecości” pokazuje ogromną różnorodność tematów, którymi interesują się artystki, ich rozmaite poszukiwania warsztatowe, intrygującą estetykę oraz intelektualny przekaz. Wystawa jest okazją do rozmowy o różnych aspektach obcowania ze sztuką, takich jak dobór malarstwa do wnętrz mieszkalnych i firmowych, kolekcjonerstwo, inwestowanie w sztukę czy budowanie firmowych kolekcji dzieł sztuki.
WIECZÓR PROWADZI

PAWEŁ ORLEAŃSKI
Aktor, prezenter, lektor. Od 2007 roku jest gospodarzem programu popularnonaukowego „Galileo”.
W TV4 prowadził teleturnieje : „Daję słowo”, „Przetrwanie” oraz „Lingo”.
Na antenie TVP1 prowadził teleturniej „The Wall”. Wygraj marzenia”(Od 2017-2019)
Obecnie prowadzi polską edycję światowego formatu „Cash or Trash” pod nazwą „Łowcy skarbów. Kto da więcej”.
Wraz z żoną – aktorką Joanna Orleańską jest właścicielem studia nagraniowego „Nowy Orlean”. Jego głos można usłyszeć w wielu filmach, reklamach czy audiobookach. Prowadzi szkolenia medialne, a także konferansjerkę imprez związanych min. z nowymi technologiami. Prywatnie ojciec 16-letniej córki Antoniny, fan motoryzacji i podróży na czterech kółkach.

EMILIA BARTOSIEWICZ BROŻYNA
Założycielka i Prezes Lady Business Club Business Women Foundation, twórczyni i redaktor naczelna portalu LadyBusiness.pl, pomysłodawczyni plebiscytu Lady Business Awards, konsultant osobistego PR i komunikacji w sieci.
Wspiera w działaniach PR-owych i wizerunku online ponad 100 właścicielkom firm w ramach klubu LBC. Uczestniczyła w zmianie wizerunku marki osobistej w sieci ponad 300 właścicielek firm w Polsce, tworząc ich profile publiczne, planując strategie PR i komunikacje marki w sieci.
Zamienia anonimowość w rozpoznawalność i skutecznie łączy właścicielki firm. Od 2012 pracuje z kobietami biznesu w obszarze osobistego marketingu, zwiększania ich widoczności w internecie. Tworzy strategie komunikacji marki w sieci stawiając na spójność i autentyczność przekazu. Doradza w wyborze odpowiednich kanałów social media i narzędzi zwiększających zasięgi widzialności marki w sieci.